Klager

Du har som forbruger mulighed for at indbringe klager vedrørende uoverensstemmelser med Hillerød Forsyning. 

Vi er selvfølgelig kede af, hvis du oplever behov for at indbringe en klage som følge af uoverensstemmelse mellem dig som kunde og os som dit forsyningsselskab. 

Proceduren for at indsende en klage er forskellig alt efter, hvilket selskab du er kunde hos, og hvilket selskab du derfor ønsker at indsende klage over.

Herunder kan du finde regler, bekendtgørelser og klagevejledning for de forskellige forsyningsarter.

Genbrugsstation, Hillerød Forsyning, beholdere

Der gælder en række regler og love for sortering af affald. Det kan du læse mere om på siden her.

Varme, Hillerød Forsyning, BKV

Her finder du en oversigt over love, regler og bekendtgørelser på varmeområdet, og du kan se dine muligheder for at klage.

Hillerød Forsyning, logo, skilt, vand, boring

Her finder du en oversigt over regler og bekendtgørelser på vandområdet. Du kan også læse om dine muligheder for at indgive en klage.

Hillerød Forsyning, logo, skilt, spildevand, HCR Syd

Her finder du en oversigt over regler og bekendtgørelser på spildevandsområdet, og du kan se dine muligheder for at indgive en klage.

Har du kontaktet Kundeservice?

Inden du klager, anbefaler vi, at du tager fat i Kundeservice.

Her sidder vores kundeservicemedarbejdere klar til at vejlede dig om både affald, varme, vand og spildevand.

Du kan kontakte Kundeservice på mandag-torsdag 9-15 og fredag 9-13.
Telefon: 48 23 10 00
Mail: kundeservice@hfors.dk

...